رژیم بعد از عمل اسلیو معده چگونه است؟
پیکر تراشی چه عوارضی دارد؟ روش های کاهش عوارض پیکرتراشی
رژیم جراحی لاغری مناسب چگونه است؟
ریزش ابرو بعد از کاشت و روش های جلوگیری از آن
لیست بهترین متخصص ارتودنسی در شرق تهران
مهم ترین اقدامات قبل از ارتودنسی دندان را بشناسیم
یکشنبه ۲۶ فروردین ۰۳

ریزش ابرو بعد از کاشت و روش های جلوگیری از آن

ممکن است پس از کاشت ابرو، برخی موهای کاشته شده به دلایلی مانند خروج موها از محل رشدشان ریزش کنند. این ریزش ابرو بعد از کاشت به علل مختلفی رخ می دهد که در ادامه مقاله به آنها اشاره می کنیم.

علل اصلی ریزش ابرو بعد از کاشت چه می باشد؟

در ادامه این مقاله قصد داریم تا به مهم ترین دلایل ریزش ابرو بعد از کاشتن بپردازیم:

فرآیند ریزش طبیعی موها

موهای کاشته شده در ابروها نیاز به رشد و توسعه مجدد دارند. در نتیجه ممکن است در طی این فرایند، ریزش طبیعی موهای کاشته شده رخ دهد. این ریزش معمولاً در محدوده 2 تا 3 هفته پس از عمل کاشت شروع می ‌شود و در طی چند هفته بعدی بهبود می ‌یابد.

عدم مراقبت صحیح پس از عمل

مراقبت نامناسب از منطقه کاشته شده نیز می  ‌تواند عاملی در ریزش ابرو باشد. این شامل لمس زیاد محل کاشت، خراشیدگی، استفاده نادرست از محصولات مراقبتی و شستشوی نامناسب می ‌شود. پس از عمل کاشت ابرو، پزشک شما را راهنمایی می‌ کند که چگونه مراقبت صحیح از ابروهای کاشته شده را انجام دهید.

قرارگیری نادرست موها

در صورتی که موهای کاشته شده در ابروها به درستی قرار نگیرند، ممکن است منجر به ریزش آنها شود. برای جلوگیری از این مشکل، لازم است که عمل کاشت توسط یک پزشک مجرب و متخصص در این حوزه انجام شود.

استرس و تغذیه نامناسب

استرس طولانی مدت و تغذیه نامناسب نیز می ‌تواند به ریزش ابروها پس از کاشت موها منجر شود. این عوامل می‌ توانند تأثیر منفی بر رشد و سلامتی موها داشته باشند.

کاشت ابرو در کلینیک های نامعتبر باعث چه می شود؟

اگر تصمیم به کاشت ابرو دارید، بهتر است قبل از انجام این کار تحقیقات لازم را انجام داده و برای کاشت به یک کلینیک معتبر مراجعه کنید. زیرا اگر برای این کار به یک کلینیک نامعتبر بروید ممکن است به نتیجه دلخواه خود نرسید و با عوارضی مانند عدم رشد و ریزش ابروها مواجه شوید. در کلینیک های نامعتبر ممکن است این کار توسط پزشک های بی تجربه و افراد نامتخصص انجام پذیرد.

بیشتر بخوانید: عوارض کاشت ابرو

پزشک بی تجربه ممکن است در انتخاب بانک موی خوب، جدا کردن فولیکول ها، برداشت گرافت ها و کاشت موها در زاویه درست، ممکن است تجربه کافی را نداشته باشد و ریشه مو را در زاویه خوبی قرار ندهد. همچنین ممکن است بانک موی ضعیفی را برای کاشت انتخاب کند که این امر خود باعث ریزش ابروها می گردد.

منبع: zibaieclinic.ir

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.